Nutricia
Pirmie mirkļi ar Milupa!
Pirmie mirkļi katras māmiņas un mazuļa dzīvē ir īpaši! Lai radītu piemiņu par pirmajiem mirkļiem, realizējām zīmola Milupa kampaņu "Pirmie mirkļi ar Milupa". Māmiņas dalījās ar īpašajiem un visskaistākajiem mirkļiem kopā ar mazuli, veidojot personalizētu video dienasgrāmatu ar aplikācijas palīdzību par savu mazuli.
Cido
Cido Vegies
Jaunā Cido Veggie dzēriena, kas lutina ar dažādu dārzeņu garžu, aktivizācijas kampaņa sociālajos tīklos.
Vēstneši – aktīvi, pozitīvi, sabiedrībā zināmi cilvēki, kuriem svarīgi, būt kustībā un justies labi.
Sanitex
Mr.BIG saldējuma vasaras loterija
Tāpat kā Mr.BIG arī mēs nebaidāmies no lieliem sapņiem, tāpēc realizējām #dreamBIG kampaņu.
Sadarbojoties ar atraktīviem, mērķauditorijai piemeklētiem un izcili radošiem zīmola vēstnešiem -Madaru Apsi, Fun Face TV un SindijuLo - uzbūrām garšīgu vasaras sajūtu un dalījāmies tajā ar citiem!
Black Balsam Cocktails
Melnais vienmēr modē!
Jaunās zīmola stratēģijas aktivizācija Instagram, izmantojot plašai auditorijai maz zināmus cilvēkus, kur ar vizuāli pievilcīgu saturu tika nodota ziņa, ka Melnais vienmēr ir modē!
Activia
#ideālakombinācija
Jaunais Activia, kas sastāv no bezpiedevu jogurta un gardu augļu kārtiņas - #IdeālaKombinācija.
Vēstneši – Jaunas sievietes, kurām rūp sava veselība un patīk baudīt dzīves smalkos mirkļus.
Amrita
Amrita
Kā paskaidrot cilvēkiem, ko nozīmē PH un kā dažādi tā līmeņi ietekmē cilvēka organismu? Mēs zinām! Sabiedrībā zināmas dāmas testēja un dalījās ar savu viedokli par Amritas minerālūdeni, veicinot diskusiju sabiedrībā.